Saturday, February 5, 2011

epy dan sedih

5 february 2011 

Aku tataw laa ny ary malang kepe !
Tataw laa an ape na jdy nan seseorang ny.
Tape laa aku na cte dry first dulu.
Masa petang2 tuh aku lepak nan shahrin nan membe dye 
at depan bustop scula depan ruma aku.
Lame laa jugak kteowang lepak !
bual bual bual da pukol 6 lbh.
aku pown balek laa ruma.
then , abang aku ckp na g laken tgok ruma.
aku pown follow laaa.
Na jmpe membe aku tuh pown lau sempat !
cmpy jewp sane aku twoz contact syak.
Ckp na jumpe na jmpe.
port biase !
Da jmpe , cte mcm2 mcm orang 10 tahon ta jmpe.
HAHA , sengal ta ?
Tpy waktu ta mengizinkan kteowg jmpe lame2.
dlm 20 minit jewp kteowg meet. sdeyy glee
cmpy aku bawah blok aku meet lak nan amin.
tuh pown secare ta sengaje.
cos dye ckp dye at kdy minaa
dye nmpk aku !
bual2 aku pown balek uma !


CTE SDEYY




Aku tataw laa angin ape nan bapak aku malam tdy.
tetibe jewp dye angin nan aku n akak skaly.
pehh, na tawu aku kne ape ?
hmmm, penangan yang paling sedap yg ta pena
aku rase. Rase timee tuhhh, jgn laa cte.
Na nanges pown ade, mcm2 pasaan aku time tuh.
cm na maky jewp !
pk da bagos cgt agaknye.
Naseb laa dye bapak aku.
Sdeyy seyy aku ,
glee babi !
Ta pena dlm idop aku seyy kne sepak.
Ny laa dkire an sejarah dlm idop aku.
Na ckp aku buad salah ta jugak.
Hal kecik jewp sbnrnye.
Tpy nape cmpy na pukol anak cmpy mcm tuh skaly.
Dye da tade pasaan kew na buad anak dye mcm tuh.
Aku lau ingat balek pasal ny mesty aku na nanges.
Rase sdeyy ta ilang2 ag dry smlm.
Na jewp aku nanges depan family aku sume.
Pk an aku ny da besaa.
Tahan jewp aku, cmpy dalam bilik baru laa aku nanges
Aku sabar jewp.
dalam waktu ny aku mcm tanak jmpe bapak aku.
Rase na jewp lary ruma.
huhuhuhuhuhuhuhu :'(

Dalaa aku tanak luah an ag.
Maken aku sdeyy jewp
SALAM




written by :
CYIEQA





No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.