Monday, January 31, 2011

bodohnye seorang jantan !

ASSALAMUALAIKUM (: (ta jawab dose besar)


Ary ny ary isnin bersamaan 31 JANUARY 2011. ary ny juga ary jady along aku yg kew 30 tahon. NURELLIANA BTE RAHWAM (: mnx maap tade present for you cos no money laa na bly an hadiahh , cowey yee sis ! sayang sis nan ARUMI (: muahh. adek doa an along panjang umor dan d rumaa an rezeky satu family ! ta sabar na dapat new anak sdare (: tc
I LOVE YOU SO MUCH



 KISAH NY LAA YG SBNRNYE AKU NA STORY -,-


 Bnde ny terjady dekat facebook !


aku cndry ta paham nan sekor manusie ny. tetibe masok komen gmbar orang pastu ayat taley blaa. jadahnye tahh, pelik2 doe kaw jdy orang ! kaw mcm tade otak aku rase. Ayat yg sesuai nan kaw ialah SEWEL ! (: mcm ane laa mak kaw didik kaw erk. menyesal agaknye mak kaw didik kaw slame ny. Da besaa tade adab nan orang ! Contoh yg terlalu bgos kaw tunjuk at orang. CONGRATE laa doe da buad aku nan byk orang saket aty. tpy aku bukan kesaa pown kaw na buad ape. Asal an life aku ckunk epy ta mcm kaw ! sbb tuh kaw sebok masok cmpor life orang. tol taa ? berdekak siaa kaw buad. comment ayat cantek sangad laa konon. Na saket aty tuh beragak aa nan aku. lau bolee sume orang kaw na dyeowg tawu yg kaw nga cry pasal nan aku. Kaw ingat aku na respect kaw wlaupown kaw da abes scula ? tuh bukan care aku laa doe. SORRY laa ea -,-


DYE START DRY GMBAR NY
                                                            
                    Korang tgok gmbar atas ny korang ade                 
                                               rase ta puas aty kew ?

                            answer : mesty korang rase normal an tgok
                                        gmbar ny.



Ckunk ny an ade sekor mamat ny ta puas aty ! tetibe cry pasal komen gmbar ny.
lau pown dye komen simple but meaning dye kuat.

komen c (sengal) yg pertama :

"SOO LOSERR !"

loser ? nape dye komen mcm ny ? dye nmpk cgt ta cke nan gmbr aku ny.
but, anyway aku rase aku ta penaa komen gmbr dye sume. n tak pena chat, wall, anything laa nan dye. tpy bolee dye buad g2 at orang. mane otak dye erk agak2. mayb otak dye nga blank agaknye ta ? timee ny aku still bole accept (:

komen c (sengal) yg kedue :

"gely, da gatal cgt na berlaky ea ? g kawen taya na blaja !"

HAHAHAHA :D Soo loser kaw ckp ckp g2. buaad lawak kew kawan ? zaman ckunk ade kew orang kesaa nan couplecouple ny ? sumenye masing2 ade pakwe makwe laa. aku rase dyeowg lau tgok gmba ny tadenye na komen mcm kaw komen. BENCY LAA DOE AKU NAN KAW ! sorry to say laa. kaw mmg bodo. itu adalah kenyataan (: time ckunk mmg seronok cple2 ny. ade owg sayang at kte. kaw tade makwe sbb tuh laa kaw tataw an. ciann ! G laa cry makwe. byk doe at luar tuh. at susur pown bole ! HAHA. kawen2 ny taya cte laa. tuh lame ag. yg penting idop kne enjoyy betol ta ladies ?

komen c (sengal) yg ketige :

"shahrin, lu ckp baek2 ckit ! kaw ny da ckop kew duet na jage anak orang ?
Duet pown mak bapak yg bg !"

Istilah ape laa dye ckp ny. merepek doe ! couplecouple ny sepenohnye pakwe kne jage n tanggong kew ? aku rase tak. tol ta ? len cte lau kawen. mesty laa laky yg tanggong. ny stakat cple ta perlu laa na jage na ade duet sume. bodobodo jewp laa ayat kaw ! ayat bermeaning ta bergune tawu ark. sengal sengal (: kalau ta pndy men ayat jgn ckp doe. kaw buad orang maken bijak laa menilai. HAHA STUPID BOY !

komen c (sengal) yg keempat :

"shahrin, eyy dak kecik. spm pown ta lepas lagi. g balek rumaa tolong mak kaw ag bagos !"

pade pandangan aku walaupown ta abes spm mcm kaw otak dye da matang ! kaw tuh otak baby agaknye still taleyy pk. cmne laa idop na maju lau sume orang pangay cm kaw. maty doe ! aku na nasehat an lelaky at lua tuh. jangan korang brpangay cm c dye ny ! agaknye tande tande dunie na kiamat wujud jantan ny. subhanallah !

komen c (sengal) yg kelime :

"aku doa an korang cepat dapat anak"

nasehat kaw ta berbaloi bg aku. cos aku bukan GILA SEKS mcm kaw. HAHA, aku rase kaw yg patot jage dry kaw tuh baek2 sblm terjady pape. btol kate orang2 dulu. jgn jage tepy kain orang lau dry cndry ta btol. anyway, nasehat yg bagos kaw khas an tok dry kaw (: anyway lau da kawen, anak ialah anugerah yg amat bernilai.

cmpy c2 jewp laa comment dye yg tonggong tuh ! tengs comment ea NAZ ASRUL (:

NEXT<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

LOM ABES AG EA MEMBE2 SEKALIAN ! MASIH PNJG LAGI STORY (:


Gmbar kedue aku yg jdy mangse

(GAMBAR PROFILE FACEBOOK AKU)

Gambar yg ta bersalah ny yg ta kacau orang pown bole c setan ny kutok. tak berperikemanusiaan tol ! aku letak gmbar ny sopansopan. dye ta kacau orang. tpy ade gak c setan ny ag yg na jatoh an aku. eisshh , conok tol jdy dye. kje mengutok jewp. ble aku kutok kaw , pndy lak kaw panas erk ? aku na jugak kaw rase ape yg aku rase dgn ape yg kaw buad at aku.

perkataan "burok"

dye komen at pic ny ! HAHA burok laa sangad an. muke kaw ag burok laa. mcm longkang pecah ! actually mcm2 aku bole komen at pic kaw yg BUROK tuh. just aku ny tade laa jahad mcm kaw. aku bukan jenis cke balas2. cume aku akan lepas an jewp ayat2 kuang aja at kaw. kaw saket aty g mampos muke kaw ! aku da ta heran. asal an aty aku puas. anyway, aku baru dapat tawu, yg sblm ny an c jantan ny an ade buad bnde yg same at membe or twins aku ! HAHA :D rupenye da lame dye buad project. sorang2 dye buad. ingat ade orang bodo kew na layan dye setiap mase nan komen dye yg BuUROK tuh serupe mcm muke dye. FACEBOOK bole REMOVE friend tol ta ?

sooo aku akan REMOVE dye tanpe segan silu.

BG sesiape yg d add oleh budak yg bername NAZ ASRUL ! sile laa malas an tgn anda untok APPROVE (: sebab dye akan menyusaa an idop korang. thankyouu (:

Pada tarikh 31 january 2011 laa, ary yg paleng byk aku kua an ayat2 kurang sopan. tpy tuh khas tok dye jewp. yg laen jangan terase okee (: next timee aku akan lebih kuat an semangat dan tabah ! Tabah an separoh dry iman. betol ?

cmpy cny jewp aku na story. tangan pown da penat typing dry siang cmpy malam.
Anyway tengs to my hubby SHAHRIN , cos alway sokong (:


I LOVE YOU SO MUCH

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.