Wednesday, February 2, 2011

bosannye cuti scula !

Bosan glee seyy timee ny ! tgok laa ape aku da buad.
ny sume sbb awak laa ny ! (:
sepanjang cuti scula ny. aku dok uma jewp. on9 makan tdo !
aktiviti yg sangad menarik aku buad ary2.
sok jdy ta erk jmpe shahrin ?
not comfirm yet.
kne tgok keadaan dulu. sekarang musim ujan.
kampong oren da banjir da.
mesty dyeowg cke maen air ! HAHA
padahal aku yg cke :D

ary ny ade seseorang yg ade kaitan dengan aku kne tangkap !
terok glee. ape laa na jdy !
da tue kne laa insaf patotnye. tol ta ?
cian ade bency pown ade !
BTW , aku doa an kaw selamat jewp laa.
AMINN

KRUUUKKK, haha :D
perot ku sudaa berbunyi !
Maklom laa satu ary suntok aku ta mencekik !
da pelbagai manusie yg mara aku plus nasehat.
masalahnye malas laaa !
penat taw turon naek turon naek.
ceyy, da jdy pemalas lak aku ckunk ny !
hee :D
ckunk pukul 10.48
pukul 11.15 aku makan kayy (:
sekarang mase aku sambong maen fb !

SALAMUALAIKUM 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.